19 December 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Penyokong Harimau Malaya Membuat Onar

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Pening kepala grandma di buatnya oleh budak kecik sorang ni...kalau bab membuat onar ni memanglah bagi kat dia yer...satu persatu buku di keluarkan dari dalam rak tu...bila dah keluarkan biarkan bersepah pulak...


Tengok tu bila dah berterabur buku-buku tu boleh dia tengok jer yer...memang budak kecik sorang ni saja jer nak buat grandma bising tau...


pandai malu dan tutup muka tu bila grandma ambil gambar dia sepahkan buku-buku ni...lepas ni tolong grandma kemaskan balik buku-buku ni yer...


4 comments:

  1. Hahha nakalnye si kecik ni

    ReplyDelete
  2. Adoi.. Mcm ni jugalah anak sya, mama.. Kita ni geram aje tengok dia..

    ReplyDelete