19 December 2014

# resepi masakan

Masak Maggi Kari Petang Ini

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bila hujan-hujan ni memang perut sentiasa terasa lapar jer...tu yang asyik keluar masuk dapur hari ni...lepas satu persatu peti ais dibuka nak cari apa yang boleh dimakan...bila nampak ada maggi kari terus terasa nak makan maggi pulak...bolehlah dari tak ada apa-apa yang nak dimakan...bila perut dah berbunyi mulalah terasa laparnya...buat maggi pun tak ada perencah hanya letak sayur jer...stok sayur pun dah habis dalam peti ais.. sedapnya dapat menghirup kuah maggi kari ni...

p/s Sabtu memang hari membeli stok lauk...


5 comments:

  1. Saya tgh x sht ni kak..bila tgok maggi tu..rasa nk pi buat megi je..lapar..hihihi

    ReplyDelete
  2. amboiiiii terliur la pulakkkk

    ReplyDelete
  3. bila hujan dapur dan lapar tak dapat dipisahkan. hahah :P

    ReplyDelete
  4. Sya kat sini stok lauk beli hari rabu.. Sbb ada pasar tani.. Btw, menggoda juga megi mama ni.. Jap lg nak masak juga lah.. Hehe

    ReplyDelete
  5. Alahaiiii...sedap tu mama. Pepetang ni tgk megi lapas plak rasa perut.

    ReplyDelete