12 December 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Awisy Buat Bantal Peluk Pulak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Semalam mama ikut hubby pergi melawat pos kawalannya kat Adda Height...sebelum tu sempat singgah ke Econsave yang berdekatan...Budak kecik Awisy ni kalau dah masuk shopping mall mesti ada jer yang berkenan di hati...ni dia bila dah jumpa roti memang suka la Awisy...bila dah ambil terus pegang dan peluk...tengok la tu masa nak bayar kat kaunter Econsave masih tetap pegang juga roti tu...


mata tu dah mula kuyu sebab dah mengantuk...tak bagi ikut nak juga ikut bila dah letih grandma pulak yang jadi sasaran ! terpaksa juga mendokong Awisy semalam...

p/s melayan kerenah cucu sorang...

6 comments:

  1. Hehe..dia rasa roti tu gebu..sedap nak peluk

    ReplyDelete
  2. Salam mama maszull.. Lama sya xsinggah sini.. Besar dah awisy.. :)

    ReplyDelete