25 November 2014

# cerita grandmama

Akhirnya Tertewas Dengan Godaan

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..


Kalau nak masuk Aeon Bukit Indah ikut pintu belakang ni mesti jumpa dan lalu di kedai Padini Store ini...kalau ada sale kat sini mesti nampak dulu...kebetulan hari minggu lepas terlalu la kat sini...ada sale pulak tu...pantang nampak perkataan "SALE" tu mesti nak tengok dan masuk dulu...


Bila dah masuk dan tengok ada jer yang berkenan di hati..apa lagi bawa pi test memang ngam terus tak cerita panjang la terus bayar,ukur panjang seluar tu dan potong...terbeli juga akhirnya seluar jeans ni...ni lah padahnya kalau singgah bila ada sale macam ni...keluar juga duit tu sebab nak beli seluar ni...wawaawaaa...

p/s fikir reward utk diri sendiri jer la...

3 comments:

  1. bahaya masuk mall hujung tahun macam ni. sale tengah banyak :D

    ReplyDelete