02 October 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Masa Minum Susu

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bila dah penat bermain masing-masing dah kehausan...Awisy la yang dulu menghulurkan botol susu kosong pada grandma...cucu ! cucu ! tanda mohon buatkan susu la tu... bahasa yang digunakan Awisy pun masih kurang jelas...tapi dah boleh difahami apa yang dicakapkan oleh Awisy...bila dah dapat sebotol sorang susu macam ni la gayanya...minum susu sambil baring dan menonton tv..bila susu dah habis bermulalah balik operasi mengemas rumah bagi budak kecik 2 orang ni...

p/s kalau dah tido jer baru senyap...

5 comments:

  1. tergolek-golek depan tv sama cam anak sedara kite gak

    ReplyDelete
  2. sekali hisap je rtu habis 1 botol..hahaha

    ReplyDelete
  3. selamat malam..syira cuti 4 hari so jom blogwalking...hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. Biasalah budak-budak penat. Hehe Aidan pun sama tak reti cakap kena tunjuk botol baru dia nak.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  5. anak saya pun dah masuk 3 tahun masih belum jelas
    pertuturan dia =)

    ReplyDelete