10 October 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Kulit Keras Pun Boleh Juga

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Kononnya mama Awisy nak belikan buku untuk Awisy yang berkulit keras saja yang biasa tu tak mahu...alasannya supaya Awisy tak bolehlah nak koyakkan...tapi tengoklah apa dah jadi pada kulit buku yang keras tu...nak elakkan dari terkoyak rupa-rupanya buku berkulit keras pun Awisy boleh tanggalkan...Darwisy ! Darwisy ! buku macam mana lagi la nak bagi kat Awisy...ada ke jual buku plastik kalau ada boleh juga belikan untuk Awisy...mula la nak merepek grandma Awisy ni kan...

p/s mood pening kepala nak buat macam mana...

 

3 comments:

  1. hehehe nie betul2 brutal nie

    ReplyDelete
  2. Hihi... dah kata budak belum faham inilah jadinya:)

    ReplyDelete
  3. Beli yang kain punya buku.

    -wina1979

    ReplyDelete