Friday, October 10, 2014

Kulit Keras Pun Boleh Juga

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Kononnya mama Awisy nak belikan buku untuk Awisy yang berkulit keras saja yang biasa tu tak mahu...alasannya supaya Awisy tak bolehlah nak koyakkan...tapi tengoklah apa dah jadi pada kulit buku yang keras tu...nak elakkan dari terkoyak rupa-rupanya buku berkulit keras pun Awisy boleh tanggalkan...Darwisy ! Darwisy ! buku macam mana lagi la nak bagi kat Awisy...ada ke jual buku plastik kalau ada boleh juga belikan untuk Awisy...mula la nak merepek grandma Awisy ni kan...

p/s mood pening kepala nak buat macam mana...

 

3 comments: