10 September 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Pagi-Pagi Jer Dah Leka

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bangun awal pagi mama Awisy dah siap-siap mandikan dia...senang sedikit grandma tak perlu mandikan Awisy lagi...bila dah mandi mesti dapat sebotol susu untuk sarapan di pagi hari...bukakan rancangan kegemaran Awisy pasti leka melihatnya...inilah dia sambil minum susu pun boleh pulak bersantai menonton cerita Hi5 di tv... 

p/s janji duduk diam tengok tv..

6 comments:

  1. anak² sekarang mmg pandai tgok TV kan mama...ank² sy pun camtu dulu...24jam cerita dia je nanti

    ReplyDelete
  2. kusyuk nya awisy tengok tv, comal kan :)

    ReplyDelete
  3. besar betul kereta mainan dia tu!

    beli kat mana? :)

    ReplyDelete
  4. dekatnya tgk tv awisy. sama mcm budak luth tu kalo tgk tv. dok paling depan.

    ReplyDelete
  5. heh..senang..duk diam depan tv..tapi depan sangat tu..ssakit mata kang

    ReplyDelete