26 May 2014

# Aiman Nuqman # Muhamad Darwisy Zulkarnain

Macam Nak Pergi Taska Gayanya

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....


Comel jer budak kecik 2 orang ni...bila dah siap mandi macam ni la gayanya...sorang dah menyusu sorang lagi masih sedang menyusu...leka mata Awisy tengok tv tu...Aiman pula leka pula dengan buku tu...hari ni pakai baju sama lagi dah macam nak pi taska pulak gayanya...cuma tak ada beg dan tak pakai kasut jer...

p/s macam mana agaknya bila sama2 nak pi taska nanti...

2 comments:

  1. Singgah pagi Selasa di sini sambil klik-klik Lactacyd..

    ReplyDelete
  2. comel nyer
    macam kembar pulak kan :)

    ReplyDelete