11 May 2014

# video lagu

Afgan - Jodoh Pasti Bertemu | Video Lirik

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Lirik Lagu Jodoh Pasti Bertemu – Afgan
Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Andai engkau tahu betapa ku mencinta
Selalu menjadikanmu isi dalam doaku
Ku tahu tak mudah menjadi yang kau pinta
Ku pasrahkan hatiku, takdir kan menjawabnya

Jika aku bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu

Jika aku (jika aku) bukan jalanmu
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu

(Jika aku bukan jalanmu)
Ku berhenti mengharapkanmu
Jika aku memang tercipta untukmu
Ku kan memilikimu, jodoh pasti bertemu..

P/s jodoh itu pasti ada hanya kita yang perlu mencarinya...



4 comments:

  1. suka sgt lagi ni mama..hehe..layan jer..dgn suara Dr. Afgan ni..

    ReplyDelete
  2. macam mana kita berusaha untuk mendapat rezeki, begitu juga dalam mencari jodoh.. doa pengikat kasih..

    ReplyDelete
  3. test test. dh bertahun tak buh komen kat sini. hehehe.

    ReplyDelete
  4. anak saya si alisya suka sangat lagu ni... bila tanya kenapa suka lagu ni... dia kata "sebab abah suka!" :p

    ReplyDelete