05 April 2014

# Cerita Aiman Nuqman

Bercuti Tapi Tetap Nak Keluar Berjimba

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Bila anak mama dah bercuti tu ada saja benda yang nak dicari diluar bukan apa pun yang nak dicari paling koman pun coolblog...itulah saja alasan nak cari jalan nak keluar berjimba di luar..apa lagi mama pun on jer yang paling seronoknya dapat bawa si kecik 2 orang tu keluar berjalan-jalan...


Bila dah keluar tu ada saja benda yang dilihat mesti teringin nak beli...terpandang kat kedai kasut budak-budak...anak mama yang sulung telah membelikan hadiah harijadi Aiman sepasang kasut baru...seronok Aiman bila dapat mencuba kasut yang baru..bila dah okay anak mama terus bayar harganya dan terus pakaikan Aiman kasut barunya itu...memang comel jer bila Aiman memakai kasut barunya ini...suka tengok color hijau zamrudnya tu..moga selepas ini mama berharap Aiman akan berjaya untuk berjalan dengan cepatnya yer...

8 comments:

  1. Selamat berhujung minggu mama.....comel kasut budak tu....

    ReplyDelete
  2. sronok nya bawak si kecik jalan-jalan

    ReplyDelete
  3. kasut sebagai satu perangsang kan mama? hehe

    ReplyDelete
  4. comel kasut tu..secomel tuan dia..hihi

    ReplyDelete
  5. budak2 memang suka new stuff hehe

    ReplyDelete