24 March 2014

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Bakal Seorang Ustaz

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Lama sungguh rasanya tak update blog mama ni...sebenarnya banyak cerita nak dituliskan di sini tetapi ada saja perkara yang menghalangnya...lebih-lebih lagi bila sibuk menjaga budak kecik ni yang sememangnya sudah semakin lasak sekarang ni...pasti ada saja kerja dan perkara yang baru yang nak dilakukannya...

tengok gambar kat atas ni dah tahukan...waktu kita nak solat ni dia pun sibuk cari kopiahnya nak ikut sekali bersolat...kena pulak dengan jubah pemberian dari moyang tempohari memang sesuailah lagaknya cucu grandma sorang ni...

betul tu perkara yang elok sememangnya haruslah diajar pada anak-anak kita semuakan...eloklah kita terapkan nilai-nilai sikap dan sifat yang baik buat anak-anak moga segala apa yang kita lakukan akan menjadi contoh yang baik buat anak-anak sehingga mereka besar nanti...

mudah-mudahan bila besar nanti Awisy menjadi seorang anak yang soleh dan berjaya menjadi seorang ustaz yer...grandma akan sentiasa mendoakan kejayaan cucu kesayangan grandma ni berjaya nanti yer...InshaAllah...Amin...


7 comments:

  1. Assalamualaikum mama. comelnya bakal ustaz ni ~~~

    ReplyDelete
  2. amin..mudah mudahan..menjadi ustaz..

    ReplyDelete
  3. Mmg nmpk cm ustaz.. Insha Allah.. Suatu hari nnt mgkin..

    ReplyDelete
  4. Amin... amin... auntie pun doa juga sayang moga jadi insan berguna dunia dan akhirat.

    Comel betullah Awisy ni:)

    ReplyDelete
  5. comel la budak awisy nih ; suka tgk berjubah dan berkopiah ala2 pak lebai la pulak..haha. ammin semoga jadi orang baik dan beriman kelak.

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah awisy akan jadi anak yg soleh.

    ReplyDelete