06 February 2014

# info agama

Tarikh-Tarikh Penting Dalam Kalendar Islam Tahun Ini

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



Jom kawan-kawan kita lihat tarikh penting dalam kalender islam ini...senang untuk kita mengetahuinya juga nanti...pada 29Jun nanti kita semua umat islam akan mula berpuasa dan 28Julai dah raya...wah !! macam dah dekat jer tarikh ni...persiapan awal pun tak ada lagi...apalah mama ni ! puasa pun belum dah fikir raya pulak...okaylah tu bila kita dah tahu tarikhnya awal-awal senanglah kita semua nak buat persiapan awalnya...

p/s bilalah nak mula ganti puasa ni...

7 comments:

  1. terima kasih share mama :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak masz, nice sharing. tak sabar nak mula ganti puasa. sheila pantang time puasa nanti. cuaknya T____________T

    ReplyDelete
  3. rasa mcm cepat sgt ramdhan dh menghampiri kan...hurmmm..

    ReplyDelete
  4. thanks untuk info ni kak..hehe

    ReplyDelete
  5. salam mamaszull.ni tarikh2 penting islam.thanks for sharing..salam kenal ;) nnti ada masa kite bersua

    ReplyDelete