12 December 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Spontan Khamis : Proses Penyepahan Barang

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


tengok la ni kawan-kawan cucu-cucu kesayangan mama ni...dah macam tongkang pecah jer la rumah mama hari ni...ini semua kerja budak kecik 2 orang ni...bab-bab sepah ni bagi la kat mereka...tapi seronok tengok mereka leka bermain...inilah salah satu proses yang harus mama lalui bila hari-hari dapat lihat proses pembesaran mereka berdua...


8 comments:

  1. hehehe..
    sabar mama,
    baru meriah rumah mcm tu.
    hehe

    ReplyDelete
  2. Sepah...jgn tak sepah. Biasalah tu budak2 mama ☺☺

    ReplyDelete
  3. nak kemas hari2 tu yang letih hehehe

    ReplyDelete
  4. hehehe..pemandangan biasa kalau di rumah kami..

    ReplyDelete
  5. Takpa.. diorang tengah asuh minda tu :)

    ReplyDelete
  6. Wah.. hihih. banyaknya mainan.. Mak Ros dah alami benda ni.. Mak Ros jaga 4 cucu.. Kalau time dorang berjaga, memang riuh rumah, best jer.. tapi kalau dorang tidur, mak pulak yang sunyi..

    ReplyDelete