25 October 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Diam-Diam Awisy Dah Boleh Memanjat

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamulaikum...



mula-mula berdiri tengok sendiri kat meja ada apa... tengok grandma ikut die dah senyum ! pandai Awisy yer sebab dah tahu grandma pasti nak angkat balik dia tapi kali ni grandma nak tengokkan macam mana Awisy naik kerusi tu.....



bila dah tahu ada laptop kat atas meja mulalah Awisy memulakan projeknya...perlahan-lahan Awisy memanjat kerusi yang tersedia ada di situ...



bila dah sampai kat atas apa lagi berdiri jer terus pegang mouse laptop tu...bukan main lagi budak kecik sorang ni dah pandai mana nak cari laptop yer...



tengok tu pandai pandang kamera bila grandma nak snap gambar die yer...sudah semakin lasak budak ni sekarang....naik letih badan grandma dibuatnya...


p/s letihnya badan jaga budak-budak yang semakin membesar ni...

5 comments:

  1. dh besar tunjuk bakat la plak...

    ReplyDelete
  2. saya terperasan sesuatu,...kusyen hijau tu sama dgn saya nye la..hihi

    ReplyDelete
  3. tengah ligat . tengah seronok buat main dengan budak umur macam ni.. huhu.. rindu anak buah T.T selamat tahun baru kak mas :D

    ReplyDelete