31 October 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Almari Baru Untuk Darwisy

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Hari minggu lepas kami sekeluarga telah ke Tesco mulanya nak berwindow shopping jer tapi mama Awisy masih sempat sambar satu dua barang juga bila dah sampai ke sana....ini dia barang Awisy yang sempat dibeli iaitu almari baju kanak-kanak...harga dia sebelum promosi RM1++ agaknya tapi bila ada harga promosinya hanya RM69.00 saja kira murah la tu...

almari Awisy yang telah siap dipasang...

mama Awisy la yang sibuk nak carikan Awisy almari baju baru untuknya...dah terjumpa ni  dan ada harga promosi terus jer beli....soping almari baju baru untuk Awisy jer...senang juga boleh letakkan baju dan barang-barang Awisy yang lain..


bila dah dikemaskan ! tu dia penuh juga satu alamari baju-baju Awisy ni! lepas ni kalau tambah baju lagi mesti penuh juga...kalau dah penuh lagi kena pula cari yang lebih besar lagi pula...semakin membesar semakin banyak barang-barang keperluan Awisy ni...

10 comments:

  1. waahh..murahnye..sy mmg tgh sevey lemari tuk anak dara.ritu tgk kat ikea..nak try tgk tesco la plk..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum dan selamat pagi

    ReplyDelete
  3. alahai.. comelnya almari ni. hehe

    ReplyDelete
  4. Dah makin besar memang perlukan almari sendiri. Luth skrg hanya ada laci plastic je.

    ReplyDelete
  5. comel saje kasut2 darwisy..^^

    ReplyDelete
  6. nanti awisy pulak belikan something for mama ye hehe

    ReplyDelete
  7. lawanya almari tuh..
    skang dah ramai yang guna almari camni untuk budak2 kan??
    rumah akk sempit..
    anak 4 orang..
    tak muat nak beli sorang 1..
    waaa!!!!

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum mama. ros pun ada satu almari macam ni.warna pink.beli di tesco juga. hehe

    ReplyDelete
  9. Baru jmp blog ni..ehem..nama anak lbh kurg..muhammad zarif darwish..br je 3bln..disbbkn almari,smpai ke sini za..huhu..

    ReplyDelete