19 September 2013

# Legoland

"Star Wars Miniland" Kini Di Legoland

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Sepatutnya entry ni dah lama mama publishkan tapi disebabkan tiada kesempatan masa jadi baru hari ini dapat dipublishkan...semasa kami sekeluarga datang jenjalan ke Legoland 2 minggu lepas terdapat satu miniland baru dibuka untuk kunjungan dari pelawat yang datang ke Legoland ini...miniland yang dimaksudkan ini adalah "Star Wars Miniland"


sempat lagi mama,anak mama dan Awisy bergambar dengan pahlawan dari Star wars ini...


inilah dia miniland terbaru Star Wars yang terdapat di Legoland..


sempat juga bergambar di hadapan miniland ini..


inilah pemandangan yang dapat kita lihat di dalam bangunan Miniland Starwars ini...kapal angkasa dan bangunan yang sedia ada dapat kita lihat semasa menonton cerita Starwars ini...

8 comments:

  1. Semakin banyak permainan baru ye mama. Bagus jugak. baru ramai orang tertarik nak datang.

    ReplyDelete
  2. bilalah nak sampai ke legoland ni.. yg pastinya Queen akan sampai bila anak2 dh besarla.. baru berbaloi rasanya.. hehehe

    ReplyDelete
  3. 20 minit perjalanan je dr rumah..tp tak pernah pergi pun

    ReplyDelete
  4. Sukalah Awisy dapat ke Miniland. Kakak belum masuk pun Mas. Tengok gambar kakak rasa kalau anak-anak suka ni..

    ReplyDelete