27 September 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Sayang Sangat Kat Cucu

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Kalau senyap jer satu rumah ni, mesti ada aktiviti yg sedang dilakukan oleh si kecik  Darwisy ni,memang betul pun,bila tengok jer elok dia sudah berdiri atas kereta mainannya itu...kalau dok biarkan memang la lain jadinya..

Awisy ! Awisy ! ada je benda pelik yang nak dilakukannya setiap hari..nak jadi stuntman pun agak-agaklah Awisy, umur baru setahun jagung nak buat gaya pelagak ngeri macam tu ! kalau dah jatuh nanti siapa yang susah, grandma juga la yang susah hatinya...

nak dipukul Awisy ni masih kecik lagi, jadi terpaksalah diperhatikan sekejap biar puas hatinya dengan aktiviti barunya ni...itulah dia kalau dah jadi grandma ni sayang kat cucu melebihi dari sayang kat anak-anak dulu..

p/s  sayang sangat kat cucu...

8 comments:

  1. siapa lah yg x syg cucu ye x? kdg2 syg cucu lbh dr syg anak.. kihkihkih cucu minta ape je boleh dpt..

    ReplyDelete
  2. samelah macam mak luqman...sayang sungguh kt cucu die.. :) selalu jgk dtg jauh2 dr kg ke kl nk jumpe cucu :)

    ReplyDelete
  3. kasih sayang nenek memang lebih pada cucunya kan.. hihih

    ReplyDelete
  4. hehhe..
    cucu lelaki mama..
    biasa ler tue..
    hero katakan.

    ReplyDelete
  5. mak kathy pn selalu cakap macam tu mama..hehehe..

    ReplyDelete
  6. eh2 awisy jgn diri cmtu takut tercunggit lak..hehe

    ReplyDelete
  7. biasalah..nenek dan datuk mana yang tak sayang cucu..

    ReplyDelete