11 July 2013

# Sultan Johor # Tengku Mahkota Johor

Sultan Johor Ke Bazar Ramadhan Di Kluang Pula

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...



 Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar telah berangkat ke Kluang menaiki tren Sinar Selatan bersama rombongan baginda petang tadi...Baginda telah memandu sendiri tren Sinar Selatan itu dan telah bertolak dari Stesen Johor Baharu Sentral ke Stesen Kluang pada pukul 2.15 petang tadi..

hari pertama berpuasa semalam baginda telah ke bazar ramadhan di Larkin Johor dan hari ni pula baginda ingin melawat ke bazar Ramadhan Kluang pula...Sultan yang betul-betul berjiwa rakyat dan juga seorang Sultan yang dikasihi semua rakyat Johor...Daulat Tuanku

20 comments:

  1. hish..esok saya baru ke Kluang,kalau tak leh gak jumpa,agak2nya bila tuanku akan ke Mersing pula yer??

    ReplyDelete
  2. susah nak jumpa sultan yang macam ni

    ReplyDelete
  3. sultan berjiwa rakyat sungguh ;)
    mesti seronok peniaga2 di bazaar tu kan..

    ReplyDelete
  4. Bagus..lihat rakyat jelata.

    ReplyDelete
  5. harap2 pas ni ke bazar kota tinggi pula...

    ReplyDelete
  6. bestnye kalo dapat jumpa sultan facetoface :)

    ReplyDelete
  7. bertuah pemilik gerai tu...glamer tu sultan datang beli mkanan kat gerai dier.....selamat berpuasa mama

    ReplyDelete
  8. Wah, singgah di Kluang. Saya di kluang tapi tak gi bazaar arini. Huhu...

    ReplyDelete
  9. wah best nya kalau dpt jumpa ngan sultan johor..
    kluang tmpt klahiran saya tu hehe..

    ReplyDelete
  10. Yang jadi escort penat juga tuh

    ReplyDelete
  11. Untung orang Johor dapat Sultan berjiwa rakyat macam ni.. Negeri lain ada ke sultan turun mencemar duli macam ni? Erm..

    ReplyDelete
  12. daulat tuanku. bagus sultan johor ni. :)

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum, singgah sahur salam ukhuwah ohblogger malaysia .

    Sultan berjiwa rakyat sangup mencemar duli. suka la peniaga dan pengunjung bazar..meriah nampak tu.

    ReplyDelete
  14. Baginda beli ke tak makanan kat bazar ramadan tu? Hehe. Kalo beli, peniaga tu mesti akan ingat sampai akhir hayat kenangan manis tu kan?

    ReplyDelete
  15. deqla fokus kat lauk pauk yg dijual tu boleh? haha.. terliur tgk.. ;p

    ReplyDelete
  16. salam mama...best nya dapat sultan yg berjiwa rakyat........mesti meriah bazar kat kluang tu.....

    ReplyDelete
  17. Tak berkesempatan rushing ke Kluang,ada banyak kerja pulak

    ReplyDelete
  18. Sultan berjiwa rakyat...:D

    ReplyDelete