26 July 2013

# hadiah teman blogger

Hadiah Dari Blogger DeqNoor

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....

Semalam mama baru terima parcel dari seorang blogger... mula-mula terima parcel ni dok memikirkan juga siapakah gerangan blogger yang sudi menghantarkan hadiah buat mama ni...tengok kat sampul parcel tu tak kenal siapa penghantarnya hanya tertera nama sebenarnya tapi masih tak juga tahu...bila buka dan ada kad namanya barulah mama teringat siapa blogger cun yang sudi menghantarkan mama hadiah ini...

 

inilah parcel yang mama terima semalam dan blogger yang mama maksudkan itu adalah Deq Noor...mekacih Deq Noor kerana sudi menghantarkan mama hadiah ini...seronok rasanya dapat sesuatu hadiah dari blogger ni terasa seperti dihargai pula...cewah perasan pula mama ni hehehee...



inilah antara barangan hadiah yang ada di dalam bungkusan parcel yang mama terima tu...ada sehelai t'shirt dari Bali,barangan produk dari Bio-Essence juga terselit sekeping kad nama Deq Noor...sekali lagi mama ucapkan ribuan terimakasih buat Deq Noor atas kesudian menghantarkannya dan mama doakan semoga ikatan ukhuwah di antara kita sesama blogger dan kekawan alam maya ini akan tetap kekal sehingga akhirnya yer...

19 comments:

  1. salam pagi mama,
    bestnya dapat hadiah...heheh...cantik tshirt bali tu

    ReplyDelete
  2. bertuah btul mama nie..
    bnyak jugak yer mama dpt..
    lpas ni boleh ler hntr kt saya pulak :)

    ReplyDelete
  3. deqnoor ni bagus sangat. ada je hadiah yang dia hadiahkan pada blogger2. hehhee

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan Mama

    Syukur
    moga kedua-duanya dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  5. Wah , dapat hadiah dari blogger hebat.

    ReplyDelete
  6. oo deq noor kite kenal, dia baik...

    ReplyDelete
  7. rezeki kak mas :)
    ada ole ole dari bali kan hehehe

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. rezeki bulan mulia Mas.

    ReplyDelete
  9. hihi..syioknye dpt hadiah ye mama :)

    ReplyDelete
  10. tahniah kak dapat hadiah :)

    ReplyDelete
  11. bestnya dapat T-shirt :)

    ReplyDelete
  12. Hi…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Seronknya dapat hadiah dari rakan blogger.. =)

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah.. selamat sampai dlm keadaan baik...

    maaf jika hadiah yg simple shj mampu DN berikan. Harap ukhuwah ini berpanjangan... :)

    ReplyDelete
  15. apa lagi.. tempek la kat muka capat2 :P
    nak raya ni nmpak lg muda laa haha

    ReplyDelete