28 May 2013

# cerita grandmama

Akhirnya Dapat Juga

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...


Wah!! mama pula yang teruja sangat pula bila dah dapat kamera baru ni memang macam budak-budak je gayanya...sebenarnya bukan apa nak juga tahu akan kelebihan yang ada pada kamera ni...tengok jer memang nampak canggihnya ! boleh terus onlinekan gambar ke facebook tu...

dah terlampau banyak betul gajet yang baru-baru di pasaran sekarang ni...bila keluaran baru je pasti nak mencubanya..barangan gajet macam ni memang cepat pengeluaran barunya semakin lama semakin banyak...semuanya ada bermacam-macam paten terbaru hanya kena menyediakan duitnya jer la jika kita nakkan sesuatu tu kan...

sebenarnya anak mama yang sibuk hendak membelinya ! nak merasa guna Samsung galaxy kamera yang baru ni katanya nak juga tahu keistimewaanya...lihat dari gambar yang pernah diambil menggunakan kamera ni memang cantik dan menarik gambarnya..

dengan setiap pembelian samsung galaxy kamera ni anak mama dapat percuma prepaid dari maxis lagi..senang boleh terus online jer...nantilah jika ada masa dan dah tahu banyak kelebihan kamera ni mama bolehlah updatekan entri mengenai kelebihan kamera samsung galaxy ni yer...

p/s nak try amik gambo guna kamera baru...

2 comments:

  1. wow ! siyokya mama..ada kamera baru lg canggih....pcl tggu gambar2 dlm entri terbaru ek mama..

    ReplyDelete