28 May 2013

# cerita grandmama

Games Tangguh TV Di Bilik Pula Rosak

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...
Memang dugaan betul la hari ni rosak pula tv kat bilik ni !! ingatkan nak tengok bola kat dalam bilik je tapi tak boleh pula tv buat hal terpaksa la juga tengok bola kat bawah...games ni pula masih tak mula-mula lagi banyak pula masalahnya hari ni...

bila la nak mula games Pahang vs JDT ni...hura hara dah jadinya keadaan kat Stadium Pahang hari ni...kenapalah jadi macam ni sekali ! silap-silap hari ni games ini pun terpaksa dibatalkan disebabkan huru-hara di stadium kali ni...


tv pula buat hal masa-masa macam ni pula...tv dah lama inilah jadinya minta ganti yang baru ke ni...tv ke mana bola pun entah ke mana juga...???tangguh juga games hari ni... 

p/s esok hubby ajak pi survey tv pula...

No comments:

Post a Comment