27 May 2013

# Muhamad Darwisy Zulkarnain

Pinjam Kereta Mainan Aiman Farish

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Awisy dok mengidam nak naik kereta mainan Aiman Farish...tapi Aiman tak bagi lalu Awisy menangis sebab kena marah dengan Aiman...biasalah budak-budak kecik macam ni  kalau bergaduh pasti yang kecik kena buli...

kesian Awisy tak dapat meminjam kereta mainan tu...bila Aiman diambil ibunya untuk mandi mama Awisy ambil kesempatan la untuk menaikkan Awisy atas motor mainan Aiman tu...bukan main sukanya Awisy dapat juga merasa sekejap untuk menaikinya..


tengoklah kekawan bukan main suka lagi Awisy dapat menaiki kereta mainan Aiman tu...


 kesian nyer cucu grandma ni dah pandai rupa-rupanya dia nak naik mainan ni yer...nanti grandma belikan satu untuk Awisy tau..


okay Awisy kita bersiap boleh jenjalan dengan kereta ni...tak boleh jauh-jauh tau ! ni kereta pinjam jer nanti marah lagi Aiman tu...


muka dah bonyok bila diajak balik sebab baru saja dapat merasa naik motor mainan Aiman ni...jangan risau sayang nanti kita beli yang baru yer...

p/s kesian tengok cucu grandma sorang ni...


11 comments:

  1. hehe..comel..kakinye tak sampai lagi..

    ReplyDelete
  2. comelnya Awisy.. hehe.. gaduh ngan Aiman sbb kereta mainan ni.. biasanya budak2 :)

    ReplyDelete
  3. Pandai dia naik.. Rayyan tak mau naik.. kejap je dia nak turun.. mungkin tak boleh nak buas kot.. hehehe

    ReplyDelete
  4. moning
    salam isnin
    cuti pg mane...

    ReplyDelete
  5. comelnya budak ni... Gerammm

    ReplyDelete
  6. mata bulat nya..comel sangt..kena beli nanti tau..hehehe

    ReplyDelete
  7. salam kunjungan dari blog zarul umbrella. comel budak ni, hehe.

    ReplyDelete
  8. untungggnyer dia ada grandma yg nak belikan hehehe..sama mcm arwah mak, kalau boleh smuanyer nak belikan utk cucu uhuks..

    ReplyDelete