Tuesday, April 23, 2013

Aiman Nuqman Dah Boleh Menyusu Botol

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum...

Alhamdullilah hari kedua Aiman dah boleh menyusu menggunakan botol dan menangis tu masih ada lagi sikit lagi la ! biasa la budak kecik macam ni ! kalau nangis mesti ada benda yang diperlukannya...

Hari ni setelah mandikan Aiman terus mama buatkan dia susu...mula-mula bagi botol susu tu masuk ke mulut Aiman macam masih kekok lagi dia tapi tetap mama bagikan juga.. lama-lama barulah Aiman mulai hendak menghisap susu dari botol tu...mungkin dah kehausan agaknya...


Lihatlah Aiman ni bila dah cukup tidur nya...relax jer dia bila diletakkan di playgym ni...asyik sangat dok pandang mainan yang tergantung tu...nasib baik ada Awish punya playgym ni boleh la pinjam kat Aiman bagi dia leka sekejap...

p/s kesabaran perlu jika ada masalah begini...

16 comments:

  1. Ya Allah...comeinyer Aiman. Tembam molek putih gebu dia hehe. minum susu byk2 kasi kuat & cargas ok :)

    ReplyDelete
  2. suker nya tgk aiman..comel sangat...

    ReplyDelete
  3. comeyy baby nie la...nak pinjam boleh..mueheehe

    ReplyDelete
  4. hari kedua dh boleh pegang botol susu?? hebat la aiman ni..comel je

    ReplyDelete
  5. ya Allah...comelnya budak Aiman ni!!! rasa nak cubit2 je pipi dia >_<

    ReplyDelete
  6. alhamdullilah laa aiman dah leh terima menyusu guna botol kalau tak pening laa akak hari ni yer.. mungkin pasni aiman leh guna tagline "AIMAN TAK KISAH" huhuhu

    ReplyDelete
  7. sekali pndang mc awisy sikit2.bila tgk lama2 bkn..hehe..bulatnya mata!

    ReplyDelete
  8. ala..comelnya dia. ni dah berapa umur dia??

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam arelan...2 hb 5 ni genap 2 bulan usia Aiman...

      Delete
  9. cumelnya baby aiman, teringat masa saya jaga baby ishraf hari tu..saya cadang nak jenguk dia tak lama lagi.. :)

    ReplyDelete
  10. Seluar hijau ...tiang hijau..nampak cantik sekali...
    ekkk..tilam pun hijau sikit..heheheh

    ReplyDelete
  11. Comel je dia...
    Nasib ada awisy punya kan... =D

    ReplyDelete