Monday, November 26, 2012

Selamat Bertunang Aida

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum....

Semalam mama menghadiri majlis pertunangan anak saudara mama merangkap anak kakak mama..majlis pertunangan itu diadakan di rumah mak mama sendiri di Kampung Melayu Majidee...majlis yang diadakan serba ringkas itu dapat dijalankan dengan lancar dan selamat.. Alhamdullilah selesai sudah majlis bertunangnya diharap semoga jodoh anak saudara mama ini diberkati hingga ke jinjang pelamin nanti...Amin


inilah dia anak saudara mama Aida...



barang-barangan hantaran dari pihak perempuan..simple saja gubahannya...




barang hantaran dari pihak lelaki..pada mulanya diberitahu hanya 3 dulang dari pihak lelaki tapi bila sampai ke rumah dah jadi banyak pulak...tambahan dulang dari saudara dan makcik -makciknya...



majlis menyarungkan cincin pertunangan oleh ibu dari pihak lelaki...sah sudah menjadi tunangan orang dan diharap dapatlah menjaga maruah diri sebagai tunangan orang sekarang ini yer...





  bergambar bersama-sama mak dan anak saudara..

  
ini dah tentulahkan sesi bergambar bersama auntynya ...hehehehe 



bergambar bersama tunangan,mak dan kakaknya...



akhirnya bergambar bersama tunangannya.. bila sudah menjadi tunangan orang ni banyak-banyakkanlah bersabar yer banyak dugaannya nanti moga kalian berdua akan dapat menjalani masa bertunang ini dengan sabar dan tabah hingga ke jinjang pelamin nanti...mama juga ingin mendoakan semoga AIDA n FAHMY cepat-cepatlah mendirikan masjid yang diimpi-impikan itu dengan segera yer...


p/s nak ke bank membawa anak mama menandatangani perjanjian jualbeli...

22 comments:

  1. wahhh tahniah ya... cepat2 kahwin tau... heheheh

    ReplyDelete
  2. wow...ingat akad nikah dh tadi....hehehe skang nie tunang dh macam akad nikah dah

    ReplyDelete
  3. meriahnya..ingatkan majlis kahwin.. semoga berkekalan dan majlis kahwin nanti pun lancar ya..

    ReplyDelete
  4. semoga sampai ke jinjang pelamin....

    ReplyDelete
  5. salam mama... selamat bertunang kepada anak saudara mama tu.. semoga kekal hingga ke akhir hayat. Org sekarang ni bertunang pun ada pelamin ye mama... ;)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Mama

    selamat bertunang untuk Aida dan Fahmy

    ReplyDelete
  7. tahniah pada anak saudaranya tu.. sama cantik sama padan kan..

    budak2 sekarang bertuah sebab time tunang pun dah gah majlisnya macam kenduri kahwin,..

    ReplyDelete
  8. tahniah...selamat menempuh alam pertunangan......
    semoga sampai kejinjang pelamin.......

    ReplyDelete
  9. singgah sini nak jemput join segmen : http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/11/pencarian-bloglist-musim-1-diari-farisha.html

    ReplyDelete
  10. tahniah..mudah-mudahan segalanya akan berjalan lancar

    ReplyDelete
  11. Selamat bertunang aida ☺☺

    ReplyDelete
  12. Mama cantik sangat hantaran dari anak saudara mama tu, color pink. Sukaaaa

    ReplyDelete
  13. comel la pelamin + dress tu...

    selamat btunang & smoga dipermudahkan sgala urusan ke jinjang pelamin..amin

    ReplyDelete
  14. Cantik anak sedare Mas ni..ni baru bertunang, kalau kawin nnti, tentu lagii meriah kan..suka tgk org bertunang skrg pun dh mcm kawin..kalau mampu, apa salahnya kan..:)

    ReplyDelete
  15. comelnyeeeee putih. mcm nak nikah je. ;)

    ReplyDelete
  16. membazir je..lebih baiklah terus kahwin je...

    ReplyDelete