Friday, November 23, 2012

Bantulah Mereka Bebas Dari Kekejaman Manusia

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum..

Di pagi hari Jumaat yang indah ini hati mama turut tersentuh dan menjadi sayu bila terbaca entry-entry kekawan alam maya ini tentang kekejaman yang melampau Rejim Zionis terhadap rakyat Palestin di Gaza..

memang sungguh menyedihkan bila kita sendiri dapat melihat semua kekejaman itu di kaca tv atau di suratkhabar..ramai kanak-kanak,orang tua,ibu mengandung dan semua rakyatnya menjadi korban di tanah air mereka sendiri.

jom kita lihat n3 blogger iniblogger ini,blogger iniBoni Kacak,menulis sambil membantu dan hanya dengan menulis inilah caranya kita blogger-blogger mampu membantu dan menolong rakyat Palestine di Gaza... moga blogger-blogger yang lain juga akan dapat melakukan sumbangan dan bantuan dengan cara begini juga walaupun hanya dengan sebaris ayat...


kredit gambar dr sini...

Marilah kekawan kita turut sama membantu mereka rakyat-rakyat Palestin dengan menghulurkan bantuan mengikut kemampuan kita semua semoga dengan bantuan kita yang sedikit itu sekurang-kurangnya akan dapat membantu mereka yang memerlukan bantuan di Gaza...sama-samalah kita berdoa akan kesejahteraan mereka di GAZA...
Allahu Akhbar FREE PALESTINE !!!

8 comments:

  1. terima kasih juga kat mama sebab sudi berkongi dan sebarkan banner tersebut...

    sama-sama kita berjuang dan berdoa...

    ReplyDelete
  2. salam mama...terharu & sedih membaca entri mama..semngat saudara seislam untuk saudaranya..doa kita tetap bersama2 dgn mereka yg mederita dipalestin..ameen

    ReplyDelete
  3. Mama, nisah aritu tgk berita, ceritalah pasal GAZA ni, Ya Allah..dengarkan cerita mereka betul2 buat hati nisah panas. kalau ikutkan rasa amarah, nak je nisah siat2 kulit dorang, tapi dah tak mampu nk buat mcm. jadi nisah berdoalah supaya orang2 Yahudi ni dapat balasan yang setimpal. teringat kat Hitler, kenapalah die x habiskan bunuh aje org Yahudi ni dari dulu .. Allahu Akbar...

    ReplyDelete
  4. usaha kita selagi termampu.......mama...InsyaAllah.....

    ReplyDelete
  5. doa sentiasa ade buat mereka lps solat. ;)

    ReplyDelete