SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum....



Titipan kasih buat suami tercintaku Mr.Dzolkarnine Bin Hassim


 Duhai pemilik tulang rusukku
Terimakasih sebab memilihku
mengisi ruang sepi hidupmu
walaupun ku tahu ada insan lain sebelumku
 pernah bertahta di hatimu
  tapi aku yang jadi pilihan dan penyembuh luka hatimu..

Terimakasih sayang...
memilih diriku yang serba kekurangan ini
tanpa mu siapalah aku
ku akan tetap setia menemani mu
  seumur hidupku
Kaulah pemilik tulang rusukku
   Hanya pada mu kusandarkan harapan
 memaut rapi harapan di bahumu...

Terimakasih sayang 
atas kasih sayang menjagaku hingga kini
selama hidup bersama mu
 26tahun kenangan terindah dalam hidupku
Biarlah diuji dengan berbagai ujian
 kau tetap sabar mengharunginya
 percayalah banyaknya ujian yang hadir
 Allah sentiasa mendampingi kita  
akan kita tempuhi bersama-sama 
 menuju destinasi teragung llahi...

Ku titipkan puisi ini buat mu
moga ianya menjadi satu memori terindah
di antara kau dan aku
Kaulah pilihan hatiku 
izinkanlah
aku menjadi pelengkap hidupmu
penyeri hidupmu
  buat selama-lamanya..

Ku akan tetap setia disisimu
izinkan aku menjadi tulang belakangmu
menjadi nadi urat hidupmu
menjadi peneman menuju dunia syurgawimu...

Mr.Dzolkarnine Bin Hassim
terimakasih atas cintamu
terimakasih menjadi ayah pada anak-anakku
terimakasih atas segala-galanya
Hanya kamu suami tercintaku syurgaku
duniaku dan akhiratku..
-Amin-


 p/s mekacih kekawan mama atas ucapan ulangtahun perkahwinan ....