Thursday, July 26, 2012

Aku Terjah ! Aku Follow ! Apakah Itu ?

21 comments:

  1. Assalamualaikum Mama,

    Pastikan orang yang mama tag tu akan follow MYideakini...Barulah layak menerima hadiah penghargaan dari MYideakini... :-)

    ReplyDelete
  2. tajuk segmen tu cam gempak je..nnti nk join jgk la..slmt bersegmen mama mz

    ReplyDelete
  3. Mama join segmen lah.. nak intai dulu ya..

    ReplyDelete
  4. thanks mama.....
    nanti remy join.........

    ReplyDelete
  5. wah....20 peserta terawal dapat pendrive la...huhu.. ;)

    berkenan lak dgn 'Jom Layan Entri Lain' boleh pula yer senget-sengt macam tu...macam mana nak buat eh...? (^_^)

    ReplyDelete
  6. hahaha.. kenapa tajuk nya sebegitu rupa??hehe

    ReplyDelete
  7. http://kumahuitu.blogspot.com/2012/07/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    Salam Ramadhan & Salam Perkenalan ...

    Dari segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  8. bersegmen sambil puasa best juga kan mama.hehehe

    ReplyDelete
  9. niera dtg sini :)
    http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete
  10. remy dah join mama.....

    http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete
  11. thanks mama..

    insya Allah nnti sy usha usha dulu yer ^_^

    ReplyDelete
  12. terima kasih mama...kancil dah join

    ReplyDelete
  13. turut serta segmen yang sama :)

    ReplyDelete
  14. http://www.aynoranur.com/2012/08/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    Salam ramadhan & selamat bersegmen,
    dah follow sini.

    ReplyDelete
  15. Singgah sini dari segmen yang sama ^^ jom ke blog sy
    V
    V
    v
    v
    http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/10/segmen-aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete
  16. cheery dtg dan follow sini dri segmen yg sama..dtg blog cheery

    http://ctcheery87.blogspot.com/2012/10/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

    ReplyDelete