Thursday, April 26, 2012

Kenapalah Budak Ni Angin Tiba-Tiba Pecah Semuanya...

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua....
Tiba-tiba plak hari ni angin puting beliung dia datang tiba-tiba......habis meja di terbalikkan dan barang kat atas meja tu jatuh dan pecah.... nasib baik la tak kena kat dia tadi biki!! biki !!  mengucap panjang mama di buatnya....

pada kekawan mama yang ingin mengetahui si kecik ni boleh la baca dan lihat siapa dia kat sini...nak amik gambo kameranya plak tak ada hubby bawa kedua-dua kamera tadi,nak guna handset kelam gambar jadinya handset murah la katakan jadi gambarnya pun jadi tak cantik oleh itu tak dapat la nak letak gambonya tadi kat sini... 

Biki ! Biki ! menguji kesabaran mama betul la budak tecik ni tapi alhamdullilah dapat diatasi dengan segera...dah sejuk hati lepas buka air-cond kuat-kuat...


p/s  itulah budak tecik namanya kena sabo....

9 comments:

  1. sama dgn anak kedua saya, kalau x kena gaya dia mengamuk sakan..kekadang risau jugak, kecik2 dah tunjuk perangai x elok...tp org tua2 ckp, budak2 nie perangai berubah2...mudah-mudahan la...moga besar jadi anak yg soleh hendaknya..

    ReplyDelete
  2. .. ada teman bdk tecik ea ?? nakal dia penghibur..

    ReplyDelete
  3. ada yg tak kena la tu kan mama...susah nak duga perangai budak2 ni...

    ReplyDelete
  4. mari sini mama budak BIKI tu..nanti nak ajar dia suh jangan nakal2..haha

    ReplyDelete
  5. Dah tu ngape biki ngamuk? Sebab panas ke? Mama relax je dia buat terbalikkan meja dan barang2 pecah. Cayalah mama. Penyabar rupanya mama ni.

    ReplyDelete
  6. nak blajo jadi sapok biki la tu...ntah peel spe yg dier ikut agaknyer

    ReplyDelete
  7. Bila dia ada, rumah jadi kelam kabut..
    Bila dia dah tak ada, rumah jadi sunyi^^

    ReplyDelete
  8. bestnye ad bdk kecik kt rumah..xla bosan kan mama :)

    ReplyDelete
  9. mengamuk ikut ibu die agknye? hehe.

    ReplyDelete