Sunday, March 04, 2012

Semoga Kau Selamat Anakku

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua..
Hari ini anak mama telah kembali semula ke rumahnya di Rawang, sedih rasanya nak melepaskannya pulang sebab selama 1 bulan lebih anak mama telah tinggal bersama mama disebabkan alahan yang teruk semasa awal mengandung..


alhamdulilah nampaknya alahan itu sedikit sebanyak telah berkurangan tapi masih ada juga sedikit2 alahan mabuk itu dan mama mendoakan semoga dia terus sihat begitu juga dengan babynya tu... 


"semoga kau menjadi seorang ibu yang baik dan sempurna untuk anak-anak mu nanti wahai anakku...Amin"


gambar hiasan 

"semoga kau membesar dengan sempurna wahai cucuku dan akan menjadi seorang anak yang soleh atau solehah nanti InsyaAllah...."

22 comments:

  1. mama dah nak dpat cucu t?alhamdulillah.... ^_^ nmpak muda lagi..hehe

    ReplyDelete
  2. hai mama... ni mesti kawan2 mak dara ni... salam perkenalan ye...

    harap2 anak mama tu ok ok je ye... amin....

    ReplyDelete
  3. tahniah mama...
    bakal cucu yg ke berapa ni?

    ReplyDelete
  4. terharulah baca entri ni kak! seronoknya, nak jadi nenek dah akak..

    ReplyDelete
  5. salam mama sya singaah sini...
    wahhh mama dah nk dpt cucu ye,tahniah ye...mmg sesetengah org kalau mengandung mmg alah teruk termasuk saya,asal mengandung je badan mesti melidi sbb tak boleh terima mknan dan minuman...semoga anak mama cepat hilang alahan tu.=D

    ReplyDelete
  6. wah..ade baby...teringin nk merasa sebegitu

    ReplyDelete
  7. @Ckin Kembaq

    mekacih yer x ada la muda biasa2 je...:)

    ReplyDelete
  8. @mas saari

    mekacih mas...alhamdullilah syukur rasanya...:)

    ReplyDelete
  9. @Yumida

    nsyaAllah satu hari yumida pun ada gak nantikan...:)

    ReplyDelete
  10. alhamdullilah nak dapat cucu dah yer..cucu sulung ke ni kak??

    ReplyDelete
  11. Tahniah mama... Dah nak dpt cucu. InsyaAllah doa mama itu akan termakbul.

    ReplyDelete
  12. wahh..dah nak jadi opah lepas ni..

    mesti berdebar debar macam rasa nak sambut anak pertama kan ?

    ReplyDelete
  13. kena tukar la ... :) hehehehe.. mana leh panggil mama dahh ... uhh lala...

    ReplyDelete
  14. @pipoq

    betul tu mcm kita yg nak dpt anak masa mula2 dulu...:)

    ReplyDelete
  15. @HasrulHassan [HH]

    betul tu kena tukar jadi grandmama plak pas ni...:)

    ReplyDelete
  16. Tahniah buat anak dan Mas..seronok..muda2 dah nak dpt cucu..:)

    ReplyDelete