Wednesday, February 22, 2012

Wordless Wednesday # 50.....Parah

SALAM 1 MALAYSIA
Assalamualaikum semua...


p/s kepala pun boleh botak akhirnya...

41 comments:

  1. suami jgak yang botak nak membayar..haha

    ReplyDelete
  2. kesian kat laki.. huhuhu


    jom renung kejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/jahil-dunia-jahil-agama.html

    ReplyDelete
  3. @L

    kesian jugapd suami yg didera mcm ni...nanti mama lawat balik k...:)

    ReplyDelete
  4. yg iPay tu kesian..kan mama..heee~

    ReplyDelete
  5. tanda2...suami mudah jatuh sakit..hehehe

    ReplyDelete
  6. nasib laa kan sapa suh manjakan isteri dan anak2 dgnbenda2 macam tu..tanggung laa sampai botak kepala..

    ReplyDelete
  7. @saffiya_aleesya @ echa

    hahahha botak kepala yer kesian nyer die...:)

    ReplyDelete
  8. tambh sorang lagi anak ppuan. iphone. hee. ;)

    ReplyDelete
  9. @9n0L4

    betul tu tambah satu lg makin botak la jawabnya...:)

    ReplyDelete
  10. ahahahaha.... akhirnya suami yang paid segalanya... ekekeke... foto terbaik la mama.. (",) happy wednesday

    ReplyDelete
  11. kesian kat si suami dan si ayah. well dah nama ketua keluarga kan..hehehe

    ReplyDelete
  12. @Gen2Merah


    mekacih cikgu dil...happy wednesday...:)

    ReplyDelete
  13. @cIk JanNah

    hehehehe betul tu ketua keluarga...:)

    ReplyDelete
  14. hrmm.. memang mcm tu. anak2 minta, last2 ketua keluarga yg bayar. ish3, bankrap la nanti.

    ReplyDelete
  15. haha kesian si suami. tak patut tak patut :(

    ReplyDelete
  16. memang botak la dibuatnya.wuuuuu

    ReplyDelete
  17. salam mama,
    hehe lawak2...tp mestila bapak yg membayarkan..abih tu sapa lg?? heeeee

    ***lama tak melawat mama...harap mama sekeluarga sehat :)

    ReplyDelete
  18. @cik ika

    betul tu kalau anak2 x keje lg terpaksala bapa yg bayarkn...:)

    ReplyDelete
  19. @iyan shazlind

    yer la lama x dengar cite lind...mekacih dtg lawat mama kat sini...:)

    ReplyDelete
  20. hahaha
    aduiyai..
    mmg kreatif saper yg wat nie.

    ReplyDelete
  21. tu yg berat tu bila da jd bapa...huhuh

    ReplyDelete
  22. @Si BuDaK KaChAk

    tapi tetap bahagia kerana dpt membahagiakan keluarganya...:)

    ReplyDelete