Thursday, February 23, 2012

Spontan Khamis Lawak # 9...Doktor Pakar

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Pada suatu hari, seorang doktor pakar jantung meninggal dunia.Untuk mengenangkan jasa,keluarganya sepakat untuk membuatkan sebuah tugu peringatan di kuburnya berbentuk jantung.Upacara pengkebumian pun berjalan dengan lancar.

Sebelum kemudian seorang doktor pakar mata pula meninggal,seperti yang sudah ahli keluarganya sepakat untuk membina sebuah tugu berbentuk mata di kuburnya bagi mengenangkan jasa beliau.Upacara pengkebumian beliau juga berjalan dengan lancar.

Setelah selesai para hadirin berangkat pulang hanya tinggal seorang saja yang masih merenung sendirian di pinggir makam si doktor itu.Salah seorang doktor yang lain melihatnya dan segera menghampirinya.

"Sudahlah,yang berlalu biarlah berlalu.Tak usah engkau fikirkan lagi,"kata si doktor.
"Saya tidak tahu apa yang harus saya katakan,"kata lelaki itu.
"Mengapa pula?Mana tahu mungkin saya dapat membantu..."jawab si doktor itu.
"Saya sedang memikirkan bagaimana pula upacara pengkebumian saya nanti,"kata lelaki itu.
"Mengapa pula...?"tanya doktor tersebut.
"Saya seorang doktor pakar kelamin..."jawab lelaki itu sugul.
"Oh ye juga apa yang patut kita buat pada tugu peringatan awak nanti..."jawab si doktor.
"????......."



31 comments:

  1. hik hik hik .. jom kita pikir nak letak apa kt tugu dia .. hahahaha .. lawak di pagi khamis betul la entry mama nih :D

    ReplyDelete
  2. dah agak dah, half baca tentu doktor last sekali doktor kelamin. Hihihi

    ReplyDelete
  3. haaa3x... letak baju kerja doktor tu dah le... siap dgn nametag sekali... pas tu buat signboard memorial sikit.... mesti cun punya.... aduhh....

    ReplyDelete
  4. Uih.. porno la tugu dia nanti. heheh.

    ReplyDelete
  5. hee..ada2 je la mereka ni..tak payah la nak buat tugu2 peringatan tu kan...kan da pening kepala nak fikir..hee~

    ReplyDelete
  6. haha.. kena bina tugu bentuk ..teetttt... kott.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum mama,

    kancil pernah baca cerita nie...memang lucu..hahaha

    ReplyDelete
  8. hehe . tak boleh bla . ad tugu tugu bagai :D

    entry baru --> http://syazanasani.com/lagi-ciplak-menciplak/

    ReplyDelete
  9. hadoii..tugu peringatan apa??? hahahaa lawak ar lu pikir laa sendiri doktor..!!!

    ReplyDelete
  10. @Kancil 8349


    waalaikumusalam kancil...yer la lucu jer..:)

    ReplyDelete
  11. hahaha...tak tau nk komen apa...

    tgh pk lg ni...hahaha

    ReplyDelete
  12. @Si BuDaK KaChAk

    hahahaha x payah pk pandai2la die org tu...:)

    ReplyDelete
  13. tak dapat nak bayangkan...... nyeri....

    ReplyDelete