Thursday, February 09, 2012

Spontan Khamis....Pecah Berderai

SALAM 1 MALAYSIA


Assalamualaikum semua...
Sedih rasanya sebab tabung pemberian anak mama telah jatuh dan pecah berderai..sayangnya mama nak buang tabung tu sebab ianya kelihatan sungguh comel sekali dan lagi pun ianya adalah pemberian dari anak mama.. 


p/s nak cari gam gajah nak tampal balik...

30 comments:

  1. Assalamualaikum mama ~
    ala kesiannya.. simpan2 buat kenangan =)

    ReplyDelete
  2. beli balik yang sama bentuk la :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum ma..

    alahai sayangnya..
    ada sentimental value lg..

    ReplyDelete
  4. nanti mama gam je balik tabung tue guna gam uhu..lagi pun tabung tue kn hadiah bermakna utk mama..

    ReplyDelete
  5. salam mama..ini bukan berderai tapi terbelah dua..kikikik..xpe boleh gam balik

    ReplyDelete
  6. alolo..sian mama..cam na leh pecah?

    ReplyDelete
  7. alah sayangnya! gam baliklah kak..

    ReplyDelete
  8. Boleh lekatkan balik ni. Bukan pecah berderai macam kaca. So, good luck ye mama.

    ReplyDelete
  9. uish...ingtkan pecah tabung amek duit.sabar ye mama.leh nye tu nak sambung balik.

    ReplyDelete
  10. Comel2x... duit tu bleh buat beli gam gajah mama..=D

    ReplyDelete
  11. @Pen Biru

    betul tu terbelah dua tapi bila jatuh mcm berderai duit tu...:)

    ReplyDelete
  12. @CINTA UNTUK KITA

    x ada la byk tapi sikit2 lama2 jadi bukitkan...:)

    ReplyDelete
  13. @Cik Sara

    hehehehe x payah beli dah ada pun gam nyer...:)

    ReplyDelete
  14. gam je la..;)dgn gam gajah..;p

    ReplyDelete
  15. huhuhu sayangnya mama, tabung yg comel tu pecah. nanti mama tampal dgn gam cap gajah, mana tau boleh elok semula ke...

    tentang entri yg ada dlm blog saya, mama nak copy balik pun takpe... saya izinkan...tq mama

    ReplyDelete
  16. @Santri T.P.I.N.I

    yer la gam balik....mekacih santri benarkn mama copy paste n3 santri...:)

    ReplyDelete
  17. @KAMIHIDUP

    beli yg baru x sama yg lama KAMI...:)

    ReplyDelete