Wednesday, February 15, 2012

Follower Mama Yang Ke 1580

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Review follower lagi hari ini ! kali ini follower mama yang ke 1580 ini adalah seorang perempuan berusia 28 tahun,sudah berkahwin,anak sulung dari 6 orang adik beradik dan berasal dari Terengganu.

Pada sesiapa yang ingin menjadi follower blog Fariza  klik jer dan kita akan berada di blog beliau Tentang Kita...marilah kekawan kita jejaki blog beliau dan menjadi follower yang seterusnya...bila kita berada di blog ini banyak cerita tentang beliau dan keluarga dan yang paling mama terkejut terdapat 99 perkara tentang dirinya yang patut kita ketahui..pada kekawan yang tidak mengetahuinya jomlah terjah blog beliau...

bila mama dah baca semua biodata Fariza mama jadi amat seronok sekali, dari apa yang ditulis Fariza merupakan seorang yang amat seronok untuk didekati,dari apa yang diberitahu Fariza juga seorang yang periang kerana sambil memandu kereta pun dia gemar menyanyi dan mendengar lagu.Sayur yang menjadi kegemarannya adalah cendawan,tomato dan brocoli.

banyak perkara yang akan kita ketahui tentang follower ini bila kita menjejakkan kaki di blog beliau...mama pun jadi seronok membacanya dan di sini mama ingin mengucapkan terimakasih pada Fariza sebab singgah ke blog mama yang tidak seberapa ini dan terus menjadi follower mama yang ke 1580...

jom kekawan kita terjah blog beliau ye...
sori yer gambar tu kurang jelas....

22 comments:

  1. makin ramai jiran mama yerk..
    kene tambh lg ni ruan tamu..
    x muat kang org nk masuk

    ReplyDelete
  2. oh mama. i'm touched!! thanks. enjoy my entries yang lain ye mama. ade byk pasal sunnah rasulullah. ;)

    ReplyDelete
  3. hehe..mama...Syarikat Perumahan Negara Berhad tu opis my...ServTouch tu opis tunang..my bagi contoh surat kat dorg dr opis my..tp d copy bulat..spttnye name sykt tu kene la tukar,..sbb tu surat perakuan bujang utk laki.. =)

    ReplyDelete
  4. akan saya jejak..manatahu kot2 sedara mara ker hahaha

    ReplyDelete
  5. @shark

    yer la shark kena renovation ruang tamu bagi besar kan kekawan...:)

    ReplyDelete
  6. @9n0L4

    welcome...okay nanti mama lawat balik yer...:)

    ReplyDelete
  7. @Zarul Umbrella

    betul tu moga silatulrahim sesama Islam akan terpatri...:)

    ReplyDelete
  8. tak de follower yang muda lagi ke mama??hehe

    ReplyDelete
  9. Wah .. tahniah mama =) dah ramai yang suka blog mama =)

    ok .. sy terjah skrg ! =)

    ReplyDelete
  10. wahh, tahniah mama... semakin ramai kenalana mama ni yaa... hebat..

    ReplyDelete
  11. tahniah mama...bertambah ramai follower mama...jeles kancil...hehehe

    ReplyDelete
  12. @fizafantagirO

    mekacih fiza...ala blog mama biasa2 jer...:)

    ReplyDelete
  13. @Kancil 8349

    jgn jeles kancil nanti blog kancil pun ramai gak mana tahu...:)

    ReplyDelete
  14. ramai nyer.... dah macam retis dah mama nie....

    ReplyDelete
  15. wahhh selamat yahhh,,,sukses selalu dan terus berkarya...

    ReplyDelete