Wednesday, January 18, 2012

Wordless Wednesday # 37... Donut Oh Donut

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum...


p/s nyummmmmy donut yang sedap untuk minum petang...

27 comments:

  1. selamat menikmati minum petang ye mama..:D

    ReplyDelete
  2. Aduh ma.. sedapnye.. menyelerakan..
    menu kita hampir sama tuk minum petang ma.. citra ada kuih muih tempatan.. donut,kasui,lepat pisang dan epok2.. sume beli campur rm3 jer hehe

    ReplyDelete
  3. Aduh ma.. sedapnye.. menyelerakan..
    menu kita hampir sama tuk minum petang ma.. citra ada kuih muih tempatan.. donut,kasui,lepat pisang dan epok2.. sume beli campur rm3 jer hehe

    ReplyDelete
  4. Hmmm sgt lembutnyee nampak donut tuuu

    ReplyDelete
  5. buat sendiri ke?
    sodapnyee makan donut yg fresh..lembut..gebu..ish ish..nasib bukan tgh mengidam..hehee

    ReplyDelete
  6. buat sendiri ke mama? sodaaaap ha...

    ReplyDelete
  7. donat kedai kek sedap! yg pasar malam punya pun sedap tambah2 yg garing, panas2 dgn gula banyak. hikhik

    ReplyDelete
  8. hari ni, rasa kenyang spanjang hari je... tak lalu nak makan mama...
    duk pikir nak blik kg je..

    p/s: nampak cam sdap je donut tu.. mama buat sndiri ke? huuhu

    ReplyDelete
  9. alamak..buat sendiri ke? sedapnyeee

    ReplyDelete
  10. salam singgah...akak..wat la resepi..sy nakkk..
    (request ni)

    ReplyDelete
  11. salam.petang tadi kat kantin kilang pon ade jual donut.hehehe.

    ReplyDelete
  12. salam mama.. menu sarapan seharian saya ni... ehehe.. donutttt.. i likeee

    ReplyDelete
  13. @Citra NaniZam

    yer la beli jer kn boleh campur2kn...:)

    ReplyDelete
  14. @SoLy SoLicious

    mama beli jer malas nak buat sendiri...:)

    ReplyDelete
  15. @Gen2Merah

    oh ye ker ni mesti suka sgt mkn donutkan...:)

    ReplyDelete