Tuesday, January 31, 2012

Kesiannya Pak Nil Kita Ni....

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Walaupun mengalami masalah kakinya Pak Nil atau Aznil Hj.Nawawi masih juga menghadirkan diri walau dalam keadaan berkerusi roda untuk ke uji bakat On-Air sebagai juri...Pak Nil masih tidak melupakan tanggungjawabnya walaupun dalam keadaan sakit.

Kaki beliau mengalami kecederaan semasa beliau ke bilik air di lapangan terbang sebelum berlepas ke Sarawak sebagai juri On-Air terbitan Astro...di harap Pak Nil cepat-cepat sembuh yer...ingin tahu kisah selanjutnya klik jer sumber ini...


37 comments:

  1. walau sakit tapi still gigih n kuat semangat kan mama ?>>

    ReplyDelete
  2. @Eema Eshya

    betul tu tetap kuat semangat utk pergi walaupun sakit...:)

    ReplyDelete
  3. terbatas pergerakan dia camtu...semoga kaki pak nil cepat sembuh....

    ReplyDelete
  4. @Aishah Jahirah

    betul tu moga kaki Pak Nil cpt sembuh...:)

    ReplyDelete
  5. Dasat la paknil. Bersemangat api.

    ReplyDelete
  6. mengalahkan semangat orang muda ke??hehe

    ReplyDelete
  7. inilah contoh org yg berdedikasi dan berytanggungjawab dlm kerja.. dan contoh org yg berjaya...

    ReplyDelete
  8. sian nyer pak jil..semoga kaki pak nil cpt sembuh

    ReplyDelete
  9. tetap bersemangat walaupun kakinya sakit...semoga cepat sembuh..:D

    ReplyDelete
  10. rendahnya tempat pijak kaki dia.. x sangkut ke?

    ReplyDelete
  11. siannn nye laaa

    igt mse sihat sblom skit2 kn mama

    ReplyDelete
  12. kesiannya..tak per..skitt kan ad hikmh..Tanda Allah syg kte.. smoga PakNil cept smbuh..

    ReplyDelete
  13. sakit bukan penghalang menunaikan tanggungjawab kan.moga pak nil cepat pulih

    ReplyDelete
  14. bgusla..mmg berkaliber..kalu org lain mesti da buat mc.. ^^

    ReplyDelete
  15. kenapa pak nil nie..ari tue br jumpe kat hentian air keroh..

    ReplyDelete
  16. @Zura

    yer la hari tu baik skg dah sakit nak wat cam ne kan...:)

    ReplyDelete
  17. @PinQib

    tu la namanya artis yg baik kn...:)

    ReplyDelete