Saturday, January 07, 2012

Kena Dera Alahai Kesian Nyer...

SALAM 1 MALAYSIA



Assalamualaikum semua...
Selama 4 hari hubby mama outstation dan tengah malam semalam dia sudah selamat sampai ke rumah...allhamdullilah beres sudah kerja-kerja yang perlu dilakukannya dan hari ini sepatutnya mama bagi hubby berehat tapi lain plak yang dibuatnya...

Mama telah mendera hubby untuk memasak hari ini tapi jangan salah sangka yer mama bukan queen control tau tapi hubby mama sendiri yang mengoperkan dirinya untuk ke dapur memasak hari ini...wah mama apa lagi melonjaklah kegembiraan la sbb ada orang yang mengoperkan diri untuk memasak jadi tak payah la mama turun ke dapur hari ini hanya dok jadi pemerhati jer...

Alhamdullilah..bersyukur rasanya mendapat seorang suami yang memahami isterinya ini walaupun penat selepas beberapa hari outstation tapi masih juga nak menolong mama memasak hari ni....jangan marah yer kengkawan semua, hari ni mama asyik dok puji hubby sendiri jer apa-apa pun itulah adat resam kami sekeluarga tolong menolong antara satu sama lain...moga ianya akan kekal selamanya InsyaAllah...

hubby sibuk di dapur n perut buncitnya tu abaikan yer...


p/s gambo masakannya mama lupa plak nak ambil..

19 comments:

  1. semoga mama suami isteri dan anak2 bahagia ke akhir hayat. amin

    ReplyDelete
  2. Salam Mama...pandainya hubby mama masak...macam masak lemak je tu.. husben saya pandai masak maggi aje..he he..

    ReplyDelete
  3. Wah..bestlar kena tolongkan mama,,hihihih..seorang suami yang baik..nak juga suami mcm mama nanti;p

    ReplyDelete
  4. xdera la mama

    dmanje skali skale kan

    ReplyDelete
  5. seronok dpt hubby yg slalu tlg kt dpur ^_^

    ReplyDelete
  6. @ZalinZalina

    betul tu masak lemak ikan...oh yerke...:)

    ReplyDelete
  7. @Apple Pearl

    insyaAllah mudah2an dapatlah nanti...:)

    ReplyDelete
  8. @Iffah Afeefah

    betul tu iffah nak gak bermanja seseklai sekalakan..;)

    ReplyDelete
  9. bertuah mama ada suami yang memahami...hihi

    ReplyDelete
  10. hehehehe
    ni la manje2 kan mama
    suweetnye :))

    ReplyDelete
  11. hahaha.. kelakar mama kata abaikan perut dia. Mula2 tak perasan, terus jadi perasan. Heheh. Apa la warna hijau tu? Lepas dia masak, dia kemas tak? Atau mama jgk yg kemas?

    ReplyDelete
  12. @LydSunshine

    siap kemas skali sbb mama dah pesan kalau naktolong kat dapur mesti tolong kemas sekalai...:)

    ReplyDelete
  13. rajinnya hubby tolong mama masak, saya harap dapat suami macam tu akan datang :)

    ReplyDelete
  14. @Zakia

    InsyaAllah...mudah2an hendaknya...:)

    ReplyDelete