Friday, January 06, 2012

Bangun..!!! Bangun...!!! Sedarkan Diri ....

SALAM 1 MALAYSIA



Assalamualaikum semua....
Aduh malas sungguh rasanya hari ni nak buat tu malas nak buat ni malas apa nak jadi la mama ni kan....bak kata Ezad (Skytech Belog ) sungguh terasa malas nak update belog dan nak cari penawarnya...! tapi kenapa ek selepas hari Rabu jer semua idea berterabur entah ke mana2 dan penyakit MALAS tu mulalah mejalar kesegenap pelusuk jiwa raga...!


Nak menaip n3 ni pun rasa macam tak ada mood jer dan jap lagi nak memandu kereta ntah macam mana la...!!!!arghhhhh bangun!!...bangun!! sedarkanlah diri wahai diriku yang malas...!
carilah penawarnya pasti mama akan menjumpainya....!!!!

Aduhai penyakit MALAS cubalah pi main jauh-jauh banyak lagi kerja yang perlu dibereskan...!!!arghhhh...tension nyer ....apa la mama ni kan asyik jer diserang penyakit malas bangun..bangun jangan diikutkan sangat sakit malas tu !!!!!  


Siapkan kerja2 tu dan segalanya nanti tidak akan dapat dibereskan dengan segera....!
ayuh...ayuh...sedar diri tu cepat...!!!! jommmm mari kita blogwalking dan mulakan dengan semangat baru...yesss...!!




p/s aduh bestnya jadi macam garfield tu tido jer...

26 comments:

  1. bangun pagi kena nyanyi lagu negaraku..baru semangat datang..hehehe

    ReplyDelete
  2. virus malas ni memang bahaya.hahahah...kalau la dapat tidur cam si garfield tu mmg syok

    ReplyDelete
  3. dato` nak balik boleh jadi malas plak..hihihi

    ReplyDelete
  4. hehehehe
    mama pon nak rasa cm garfiell ye
    kikiki
    comei la mama ni :p

    ReplyDelete
  5. @abghani

    betul tu abghani kena nyanyi lagu Negaraku la pagi2 mcm budak sekolah tukn...:)

    ReplyDelete
  6. garfield tu mmg comel..rse mcm nak tdo jugk..hehe..

    eh, smgt2!hehe

    ReplyDelete
  7. @mas saari

    yer mas semangat dah dtg ni ayuh kita membuka semangat baru...:)

    ReplyDelete
  8. @KAMIHIDUP

    yer mama x akan malas lg...mekacih yer...:)

    ReplyDelete
  9. @aReLaN

    betul tu kalau diikutkn sgt makin bertambah malas jadinya....:)

    ReplyDelete
  10. @Gadis

    yer la datin kena layan dato plak cam ne...hehehehehe...:)

    ReplyDelete
  11. hehe..biaselarh tu mama...malas ni myrang x kire mase..nur pon mlas jerh rase nk ulgkaji plajarn..tp kne jgk pakse jgk diri..law nk ikotkn mls memg x kemana larh jwbnye..hehe

    ReplyDelete
  12. @nur chahaya

    betul tu x boleh ikutkan sgt sikap malas ni parah jadinya nanti...:)

    ReplyDelete
  13. @acheeqa farhana

    betul2 tu kembalikn semangat ini yer..:)

    ReplyDelete
  14. ade masa citra mang malas sangat.. tapi bila time rajin terover plak..
    aduhh comelnya garfield tu lama x nampak..hehe

    ReplyDelete
  15. @Citra NaniZam

    yer la kekadang kita mmg mcm tu...garfield mmg comeii kan..:)

    ReplyDelete
  16. sama ler mama
    2 hari lepas mlas sangat nk taip entry....... he3

    ReplyDelete
  17. standard la tuu... malas tu lumrah... kuatkan semngat

    ReplyDelete
  18. mama pun da terkena virus M ni jugak ye....hee~

    #semangat2...(^^,)

    ReplyDelete
  19. @remyhazza

    yer la kalau dah malas ni susah betul kn...:)

    ReplyDelete