Sunday, January 29, 2012

Anugerah Juara Lagu Ke 26....

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Pada kengkawan semuanya jangan lupa yer AJL ke 26 malam ini !! agak-agaknya siapalah yang akan menang AJL malam ni kan ??? kita tunggu jer malam ni...


p/s nak keluar jejalan amik angin sebentar...

12 comments:

  1. pasti seribu sesalan boleh menang kan..

    ReplyDelete
  2. soalan yg akan terjawab malam ni...

    masing2 punya kekuatan tersendiri....


    jalan leklok mama...

    =)

    ReplyDelete
  3. entah la mama..tak boleh nak agak..hee...sama2 la kita tunggu ye..:D

    ReplyDelete
  4. @Ezad Skytech

    betul tu kita tungu sama2 mlm nanti...:)

    ReplyDelete
  5. kite tengok result dia jap lagi ye.hehehe

    ReplyDelete
  6. @aReLaN

    yer betul tu n hafiz berjaya akhirnya...:)

    ReplyDelete
  7. ndak dapat tengok semalam sebab bergaduh dengan anak kecil kancil yang mahu tengok kartun...huhuhu...nampaknya kena beli tv satu lagi nie

    ReplyDelete
  8. @Kancil 8349

    oh yer ke... sabar je la kancil bagus juga tu ada satu lg tv utk anak2 menonton katun...:)

    ReplyDelete