Sunday, January 29, 2012

"1st Year Ohsemm Anniversary-Blog RemyHazza

SALAM 1 MALAYSIA

Assalamualaikum semua...
Jom kekawan kita join segmen Remyhazza ini sempena ulangtahun yang pertama blog beliau...pada sesiapa yang nak join klik sini...segmen ini akan berakhir pada 10 Feb 2012 pukul 12 malam...

Pada sesiapa yang dah biasa dan kenal dengan blogger ini pasti akan tahu apa yang selalu ada dalam setiap n3 beliau...mama paling suka tengok bermacam-macam jenis makanan yang akan diletakkan dalam setiap n3 beliau...pada yang suka jomlah kita ramai-ramaikan dan jadi follower Remyhazza yer...

mama nak tag kat :

8 comments:

  1. assalamualaikum kembali maszull, selamat brhari minggu...semoga berjaya dan ceria.

    ReplyDelete
  2. thanks so much mama....
    kerana sudi join segmen remy.....
    terharu sangat...
    harap2 mama antara yg bertuah nanti....amin....

    ReplyDelete
  3. @remyhazza

    mekacih remy insyaAllah mudah2an yer...:)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum mama,

    terima kasih kerana sudi tag Kancil...kancil dah join..jom baca

    http://kancil8349.blogspot.com/2012/01/1st-year-ohsemm-anniversary-blog.html

    ReplyDelete
  5. @Kancil 8349

    oh bagus la sama2 kita join segmen ni k...:)

    ReplyDelete
  6. Salam mama. tenkiu sebab sudi tagged saya. Nannti saya join segmen ni. Ada 10 hari lagi kan? hehe.

    ReplyDelete