Monday, August 22, 2011

Segmen Hira : Aku Reti Memasak Kau Reti?

SALAM 1 MALAYSIA


Wah hari ni mama nak join segmen blogger ni
pada sesiapa nak join segmen ni
Allhamdullilah selama mama hidup ni mama pandai memasak la...
dah jadi isteri dan ibu ni kenalah 
pandai memasak kalau tidak hubby lari nanti kan..
Hubby dan anak-anak pun suka masakan mama pada
 sesiapa nak rasa masakan mama jom lah yer...
Selalunya mama akan memasak masakan kegemaran hubby dan anak2 mama
paling selalu mama kena masak adalah
"ASAM PEDAS IKAN PARI"
pada mama biasa jer masakan tu tapi pada hubby dan anak2 itulah
masakan yang die orang paling suka sekali...
Okay la apa-apa pun sama-samalah kita meriahkan segmen
blogger Hira ni...


20 comments:

  1. hahahahaha..mama mestilaaaaaa pandai masak kan?? :P

    ReplyDelete
  2. @Iffah Afeefah

    ala mula2 mmg x reti iffah tapi kalau dah belajo nanti pandailah...:)

    ReplyDelete
  3. @Alya Esprézzo™

    hahaha alya kalau x pandai nanti hubby lari plak...:)

    ReplyDelete
  4. @Kancil 8349

    hahaha bab sedap ni mama x tahu la nak ckp kancil tapi kalau nak rasa jom lah dtg rumah raya nanti...:)

    ReplyDelete
  5. masak campak campak huhu..berharap moga2 jadi ;p

    kalau tak jadi pun telan je la hahaha

    ReplyDelete
  6. Memang pelik bin ajaib lah kalau mama tatau masak..
    ho-ho-ho!

    ReplyDelete
  7. salam...


    mama memang pakar masak..:)

    ReplyDelete
  8. mama suka sgt asam pedas ikan pari..best la mama nie.:)

    ReplyDelete
  9. @PinKy MoMMa

    yer la diya kekadang tu masak campak2 jer x sedap makan juga...:)

    ReplyDelete
  10. @My Name is Mar

    hahaha...betul tu Mar kalau x tahu mcm mana kn...:)

    ReplyDelete
  11. @sekamar rindu

    tak lah pakar sangat tapi boleh memasak untuk sesiapa yg ingin makan...:)

    ReplyDelete
  12. @Fahz

    yer la Fahz satu rumah mama semuanya suka asam pedas ikan pari...

    thanks yer...:)

    ReplyDelete
  13. betul tu! memang sangat pelik kalau mama tak reti masak. huhu. tapi ASAM PEDAS IKAN PARI tu SANGAT SEDAP! haaaa.. kan dah ter"caps on" haha :D favourite saya tu. adeh. laparnya~ hoho

    thanks for joining mama~ :)

    ReplyDelete
  14. @hira

    hahaha...thanks hira lawat blog mama ye....

    oh ye ke...:)

    sama2 dear...:)

    ReplyDelete
  15. mama boleh jadi chef nie...hehehee

    Cik Reen melawat dari segmen yg sama... http://duniacikreen.blogspot.com/2011/08/segmen-hira-aku-reti-memasak-kau-reti.html


    jom sertai contest Cik Reen =>
    http://siluncaimalang.blogspot.com/2011/08/first-ga-cr-perlukan-rakan-alam-maya.html

    ReplyDelete
  16. @"Aku"....Nurul Azren

    thanks Nurul Azren coz dtg lawat blog mama ye...:)

    nanti mama lawat balik k...:)

    ReplyDelete
  17. sedapnye..da lame tak mkn asam pedas ikan pari...huhu

    ReplyDelete