Friday, August 26, 2011

Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita

SALAM 1 MALAYSIA

Hari ini mama nak join satu lagi contest dari 2 orang blogger manis ini...
Jom ada sesiapa yang nak join juga
pastu dah boleh join ikut arahan seterusnya....

Mama nak pertaruhkan gambar ini sebagai menandakan mama 
dah join contest ini...
Okay kita tengok gambarnya yer...


Gambar 1...Lokasi Bandar Dato Onn

Gambar sebelum diedit

Gambar selepas diedit


Gambar kedua....Lokasi Majlis Perbandaran Pasir Gudang

 Gambar sebelum diedit

Gambar selepas diedit

22 comments:

  1. wah2
    mamam mengedit gambo ye..hihihihi

    ReplyDelete
  2. @aimie amalina

    hahaha saja2 je nak join contest ni..

    cantik x gambo tu...:)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Mama

    moga berjaya

    ‘TAQABBALALLAH MINNA WAMINKUM’ (Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. cantik la mama

    pandainye edit2

    org tak reti pe pon

    ReplyDelete
  5. gambar second yg nampak langit tu cantik sgt. ^^

    ReplyDelete
  6. wah....

    cantiknya mama...

    memang kalau dah diedit memang cantik...segala kecacatan boleh hilang...

    ReplyDelete
  7. wah rajinnya mengedit.. cantik gambar ni.. (",)

    ReplyDelete
  8. @**::CIKNUURUL::**

    thanks cik nurul n selamat hari raya yer...:)

    ReplyDelete
  9. @Rozali

    waalaikumusalam...terimakasih ye...:)

    ReplyDelete
  10. @Iffah Afeefah

    mekasih dear....

    mama belajar sikit2 je...:)

    ReplyDelete
  11. @hamzah ian

    ye ke... x ada lah mcm biasa je...:)

    ReplyDelete
  12. @Gen2Merah

    mekasih gen2merah...baru belajar je...:)

    ReplyDelete