Thursday, August 18, 2011

Jom Lihat Menu Mama....

SALAM 1 MALAYSIA


Jom-jom mari tengok.....
  menu berbuka mama semalam 
jangan meleleh air liur sudahlah ye...
Ini kes mama malas nak tulis panjang2 n3 jadi letak
gambar jer untuk tontonan kekawan
sementara menunggu waktu berbuka ini...

Siput Sedut Masak Lemak

Sambal Sotong Kembang

Pengat Pisang Tanduk

16 comments:

  1. mama, xpernah rasa siput sedut mama,, tapi saya hampir2 makan, bila nak makan tu tertegok rupe dia lepas kita sedut tu, terus tak lalu makan,,, mak sedara kita ckap, lepas sedut tu terus ngap, kalau tgk rupe dia, memang tak termakan le..haha,,rugi2

    ReplyDelete
  2. Mama ...sedapnya...siput sedut masak lemak tu yang lebih sedap..boleh kirim ke?...hahaha...macam mana mahu kirim...kancil di Sabah...

    ReplyDelete
  3. salam mama.. meriahnya menu!! hehe

    ReplyDelete
  4. @fiq.

    sedap tau kalau pandai mkn...kalau x caya cuba sekali pasti nak lg...:)

    mmg la kalau nak mkn jgn tengok sedut terus mkn...:)

    ReplyDelete
  5. @Kancil 8349

    mmg sedap pun...
    boleh2 mama poskn yer...
    pos laju kat blog ni la...:)

    ReplyDelete
  6. @mizzkechique

    biasa je mizz nak kasi meriah besarkn gambarnya nampak meriah n berselera je...:)

    ReplyDelete
  7. Pengat je saya suka...
    Saya tak suka makan siput dan sotong.
    Ho-ho-ho!

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Mama

    lama dah tak menyedut siput sedut tu... selamat berbuka

    Wassalam

    ReplyDelete
  9. @My Name is Mar

    oh ye ker...nasib ada pengat kalau x x leh mkn...hahaha...:)

    ReplyDelete
  10. @Rozali

    Waalaikumuasalam....

    cubalah masak buat lauk berbuka puasa...:)

    ReplyDelete
  11. @..cik gugu..

    cik gugu suka ke ngan sotong kembang...:)

    ReplyDelete
  12. Mama kadang-kadang tu tak payah tulis panjang-panjang, tepek gambar makanan orang boleh teruja.

    Wah-wah sedap lauk. Erk maaf lambat komen.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  13. @NA

    yer la wina....tepek je gambar beso2 org mesti teruja punye...:)

    ReplyDelete