Sunday, August 07, 2011

Awan Mendung Menutupi Cahaya Mentari

SALAM 1 MALAYSIA


Sebelum mama terlelap
 sempat lagi nak buat lagi n3 ni...
Baru mama menulis n3 yang  sinaran 
cahaya mentari mula menyinar
tapi rupa-rupanya hampa...
Cuaca menjadi sejuk ,nyaman tapi keadaan 
dah mula gelap dek awan yang tebal...
Allhamdullilah hujan rahmat turun akhirnya...
Allah Maha Berkuasa Atas segala-galanya
dengan masa yang x seberapa lama
awan mendung sudah menutupi cahaya mentari pagi tadi...
Begitulah besarnya kuasa IIlahi
boleh melakukan apa-apa jua pun dengan
sekelip mata je...
Sedarlah tiada satu kuasa pun yang dapat menandingi
kuasa Allah...
Terimakasih Allah Aku Bersyukur Atas Segala
Nikmat Mu...


8 comments:

  1. mama smpat lagi eh

    errk mendungnye

    ps: Nak pegila blog die
    die kasi sume org

    ReplyDelete
  2. salam mama, sy dh check blog mama dkt alexa td, ranking mama lgi tinggi dr sy tau! tahniah mama.

    ReplyDelete
  3. @Santri: x tahu la mama tapi gambar tu mama pinjam dr mr.goggle tadi...:)

    ReplyDelete
  4. @Iffah Afeefah: sempat lg sebelum terlelap tadi...hehehe..

    boleh ye minta kat tuan blognya...:)

    nanti mama nak suruh die watkn la..:)

    ReplyDelete
  5. @Santri: thanks yer sbb tolong mama check kn ...:)

    ReplyDelete
  6. Mama, sini pun mendung. Tu Wina jer lum wat pos.

    Mama, terima kasih lawat blog Wina walaupun takde pos baru. Ni pun sebenarnya baru balik dari kampung pagi tadi. Internet ni pun mendung gak ni.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  7. @Wina:oh yer ke....windu x komen kat blog wina...

    sama-sama juga dr mama ye...:)

    hujan2 ni internet mmg lembab giler...:)

    ReplyDelete