Sunday, August 14, 2011

Allegik Lagi...

SALAM 1 MALAYSIA


Hari ini lepas berbuka mama telah makan ubat penahan sakit
tetapi nasib mama x elok la 
 sebab lepas makan ubat tu seluruh badan,muka mama
gatal2 dan bengkak2...
Aduhhhh....allegik ubat lagi...
terpaksalah mama kena cari ubat lain untuk alahan ini plak...
Terimalah dengan hati yang terbuka mama
apa-apa pun baiklah alahan tu nanti dengan izin Allah.
InsyaAllah...

Bahagian tangan yang bengkak tu...


10 comments:

  1. @abghani

    thanks yer sbb ingatkn mama...

    nanti mama rekodkn...:)

    ReplyDelete
  2. ya ampun mama
    ni mesti makan seafood or bende2 yg dah lame nih
    huhu
    sebab mimi mang penTEGAR dgn alergik2 ni
    kalo x elok gak amik injection ye mama...hayoo

    ReplyDelete
  3. @aimie amalina

    thanks aimie coz ingatkn mama ...

    kalau x baik juga mama mmg terpaksa amik injection...:)

    ReplyDelete
  4. kak mas..cuba sapukan VCO utk hilangkan skit rasa gatal tu kak mas..sbb aritu gatal sapu vco..kurang skit rasa gatal tu..kesian kak mas :(

    ReplyDelete
  5. @PinKy MoMMa

    thanks diya...baru semlm teringat n kak mas dah sapukn alhamdullilah dah beransur kurang bengkak n gatal2 tu...:)

    ReplyDelete
  6. nina jenis xkisah alergik ke tdk, selagi tak pengsan selagi tu la nina makan hehe

    ReplyDelete
  7. salam mama.. kite sama la.. ada alergik.. tp sy xpernah pantang pun..hehe

    ReplyDelete
  8. @Niena Pengembara Ilahi

    makan tu mmg boleh makan niena tapi gatal2 tu yg buat mama x tahan sangat...:)

    dah mcm beruk kena belacan...hehhehe...:)

    ReplyDelete
  9. @mizzkechique

    yer ke mizz...

    mama pun x pantang tapi tu lah dah nak kena nak wat cam ne kn...:)

    ReplyDelete