Friday, August 12, 2011

Adik Najwa Telah Di Jumpai Semula....

SALAM 1 MALAYSIA


Alhamdullilah...Alhamdullilah 
Hari ini dah hari kesebelas kita berpuasa
berkat bulan Ramadhan ini ,
doa orang ramai dan doa dari keluarga mangsa
setelah beberapa hari adik
Seri Najwa Ferda yang di dapati hilang telah 
dapat dijumpai semula semalam....
Begitulah berita yg mama dapat dari 
Adik Najwa telah di jumpai semalam oleh 
pihak berkuasa dengan selamatnya.
Ahli keluarganya telah dibenarkan berjumpa dengannya...
Apa-apa pun bersyukur kita pada Allah kerana
telah memberikan pertunjuk untuk menemui adik Seri Najwa Ferda semula.
Semoga dengan berlakunya kes begini
ibubapa hendaklah sentiasalah mengawasi kemana anak2 mereka pergi.
-Awasilah Anak-Anak Anda-



16 comments:

  1. tak puas hati sebab tak dapat tahu mane dia pergi,huhu

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... dah jumpa balik :)


    btw, senang2, meh ler join GA sy :)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah berkat doa dalam bulan Ramadan.

    Semoga adik Najwa tu takde cedera atau lebam atau apa-apa.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. @fiq.

    yer la itu yg patut kita tanyakn pd tuan bdn sendiri ke manakah die menghilang atau wet dah lesap.....:)

    ReplyDelete
  5. @SoLy SoLicious

    InsyaAllah nanti berjumpa la jugak...

    nanti mama lawat blik...:)

    ReplyDelete
  6. @NA

    InsyaAllah biarkn semuanya seperti biasa je....

    ReplyDelete
  7. alhamdu lillah, selamat dijumpai..

    isk, apa la menghilangkan diri mcm ni. kesian kat mak ayah kan mama?

    ReplyDelete
  8. @sha my heart

    ntah la sha...saja2 hilangkn diri atau apa mama pun x tahu la janji dah blik semula...:)

    buat org susah hati jer kn...:)

    ReplyDelete
  9. ermm.. mne die pegi mama??.. ce suh reporter tnye.. hehe

    ReplyDelete
  10. ermm.. mne die pegi mama??.. ce suh reporter tnye.. hehe

    ReplyDelete
  11. ermm.. mne die pegi mama??.. ce suh reporter tnye.. hehe

    ReplyDelete
  12. @Cik Ct

    entah la Cik CT ni yg kena wat soal selidik mana die sudah pergi agaknya....:)

    ReplyDelete
  13. @Cik Ct

    soal selidik baik2 kang lari lg plak...:)

    ReplyDelete
  14. thanx follow me..najwa pegi mana?

    ReplyDelete
  15. @Mama Qist

    entah la mama qist...mama pun x tahu najwa tu ke mana dgr cite kena culik ntah betul ke x mama pun x tahu...:)

    welcome...

    ReplyDelete