Saturday, July 23, 2011

Ya Allah Budak Laknat Sembelih Kucing...!!!!

SALAM 1 MALAYSIA

Ya Allah apa nak jadi dengan dunia ini
ada manusia yang sanggup memperlakukan 
binatang yang digelar "Kucing" sebegini rupa...
Semoga balasan yang budak laknat ini dapat lebih teruk 
 di akhirat nanti...
Mama baru jer terbaca kat blog blogger 
ini ni tadi
kalau rasa kuat semangat pi lah jengah yer...
Kalau kawan-kawan yang boleh tengok pergi je 
kat  sini yer
kesian kucing tu jadi bahan pemujaan syaitan laknat..
mama tak sanggup nak tengok sedih...

 ini bukan kucing nyer ye...
ini kucing kesayangan mama..

14 comments:

  1. Kejamnya! Kucing comel2 buat camtu :(

    ReplyDelete
  2. Ngerinya buat pemujaan. Sembelih kucing.

    ReplyDelete
  3. salam
    ala mama awat tak boleh bukak link tu...kita tengah kuat semangat nak tgk ni :D

    truth,

    From My Fingertip

    ReplyDelete
  4. comelnye kucing mama nie.. miss my ex-kucin... baru mati..=(

    ReplyDelete
  5. Amirah:betul2 kejamkn...:(


    wina: mmg ngeri tengok...


    Fiq: cuba mesti boleh punyer bukak...:)


    Thanks piko ...ciannya kucing piko takziah yer...

    ReplyDelete
  6. aduhai..kejammnye..

    comel nye si garfield nih!

    ReplyDelete
  7. adzrien: tu la pasal nya..sedihkn...:(

    ReplyDelete
  8. Cik Bell mmg sgt kejam betul....thanks dtg sni yer...:)

    ReplyDelete
  9. Salam...x ptut betul...kucing dh la comel...teringat plak kucing kat rumah... :)

    ReplyDelete
  10. slm Eddy Dce...mmg x patut pun langsung x ada belas kesian kat binatang tu pun...:(

    ReplyDelete
  11. kijammmmnyer..kucing kn binatang ksayangan nabi..aihh dunia..

    ReplyDelete
  12. slm ...tahu x pe kejam betul manusia tukn diya ada balasan nya nanti...:)

    ReplyDelete