Saturday, July 16, 2011

Selamat Hari Lahir Mak...

SALAM 1 MALAYSIA


"SELAMAT HARI LAHIR"


Hari ni mama nak balik kampung...
kami adik-beradik akan berkumpul bila hari lahir mak sampai....
Kat sini mama nak ucapkan selamat hari lahir buat
mak mama " PN.JAMIlAH BINTI OMAR"
Sebenarnya kampung mama dengan rumah mama bukanlah jauh sangat
hanya mengambil masa 1/2 jam jer nak sampai kat kampung tu...
Tiada hadiah istimewa buat mak hanya mama menyediakan
lauk makanan kegemarannya jer...
harap mak suka dengan lauk kegemaran yang 
mama sediakan dengan penuh kasih sayang ni...
Tiada hadiah yang istimewa pun dapat mama sediakan
hanya itu je lah yang dapat mama sediakan.
Hari lahir hari ini pun dikongsi bersama dengan anak saudara mama
"MOHD LUFFI BIN ABD.RAHMAN"
dan
"ISMAWATI BINTI ISMAIL"
selamat hari lahir jugak buat mereka berdua yer...
Okaylah mama nak balik kampung nanti petang mama donloadkan
gambar2nya plak....
okay mama kuar dulu yer...

besday girl my mother...hehehe...


Ayahanda dan bonda

9 comments:

  1. selamat hari lahir untuk maknya, heee. walaupun dekat, berhati-hati di jalan raya. :)

    ReplyDelete
  2. ye...ye...jom kita beramai2 menyambutnya....:)

    ReplyDelete
  3. ye...ye...jom kita beramai2 menyambutnya....:)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir utk mak "mama"... :P..
    moga murah rezki n hepi2 slalu...

    ReplyDelete
  5. ziraziz: thanks yer...alhamdullilah amin...:)

    ReplyDelete
  6. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article. I will be sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post. I'll definitely return.

    ReplyDelete
  7. @Anonymous

    anonymous....thanks coz come to my blog...next time come again ye...:)

    ReplyDelete