Thursday, May 12, 2011

Kiss yer jangan tak kiss...Bila dah tercium barulah rasa bersalah....!!!!!

SALAM 1 MALAYSIA


Hai!!!!Bila dah kena cium baru lah mengelabah....
dah tak boleh cakap apa dah
 terpaku,tergamam,terdiam,ternganga mulut tu bagai apa jer....
Abang kalau dah cium tu kenalah bertanggungjawab
 cikit jangan main nak lepas tangan je yer...
jom kita pergi rumah tok kadi...
aiyarkkk napa plak rumah tok kadi ni?????? ....
jangan salah tafsir fikiran kuning plak...
 bukan apa kasi gempak sikit jer...hahaha....
bila dah ter...cium tu lah jadinya
gelabahlah orang yang mencium
takutttttt.....
yang kena cium senyum je...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
bukan ada apa2 pun tapi tengok je lah
gambar kat bawah ni...
ni lah dia 

"U KISS U PAY"



nasib lah kecederaannya sikit aja 
kalau tidak angin juga satu badan di buatnya...
yang nak kiss tu tak nampak ke 
ada kete nak kuar parking ke apa ke
cubalah bagi tahu bunyikan hon ni tidak main jalan je
 ikut suka mak bapak dia
tak boleh ke nak tunggu sekejap dan bersabar....
Bila dah tercium barulah mengelabah...
apalah pemandu sekarang ni tak bertimbangrasa langsung
ikut rasa hati... tu sebab ramai yang 
mati dalam kemalangan jalanraya.....


"IKUT HATI MATI IKUT RASA BINASA"









No comments:

Post a Comment