20 June 2018

# syawal # syawal 2018

PERSIAPAN AKHIR SEBELUM RAYA

ASSALAMUALAIKUM....
Persiapan Akhir Sebelum Raya | Selesai juga mengemas dan menyiapkan persiapan di rumah mama ini...persiapan ala kadar jer mana yang perlu ditukar barulah ditukarkan mana barang yang boleh digunakan tetap mama gunakan...tahun ni dapat juga tukar langsir baru sebab setelah 2tahun langsir di rumah tak bertukar...

Tahun ni color biru putih jadi pilihan di ruang tamu mama ni...Siap juga langsir yang dah jadi pilihan mama kali ini...
Rasa macam berada kat lautan pulak bila pandang nampak semuanya color biru..rumah mama kecik jer tapi tetap nak saratkan dengan hiasan...deko rumah ikut selera tuan rumah la kan...
Inilah deko ala kadar kat rumah mama kali ini...deko ikut citarasa orang lama...pada yang suka alhamdullilah pada yang tak suka lupakanlah yer...

p/s lepas ni fikir majlis anak pulak...

5 comments:

  1. Selamat malam Ibu ucapkan, singgah blog walking blog sis maszul

    ReplyDelete
  2. cantiknya rumah mama..cantik kaler biru tu
    JanjiKita

    ReplyDelete