09 May 2018

# pRU 14

PRU 14 | UNDI ANDA ADALAH RAHSIA

ASSALAMUALAIKUM...

PRU 14 Undi Anda Adalah Rahsia | Meriah tengok ramai yang turun mengundi pada hari ini...beginilah keadaannya bila pilihanraya dijalankan 5 tahun sekali...terasa seperti balik beraya gayanya...mama tahun ni tak dapat menjalankan kewajipan untuk memilih wakil yang disukai disebabkan ada masalah jauh dari pusat mengundi..alamat masih tidak bertukar tu sebab masih jauh pusat mengundinya berada di Melaka..tahniahlah pada yang sudah mengundi parti politik pilihan sendiri...pilihlah dengan sewajarnya wakil rakyat yang kita senangi bukan pilih ikut desakan sesiapa....

Lalu depan pusat mengundi tadi yang diadakan di sekolah rendah dalam kawasan taman perumahan mama ni...
Oleh sebab tak dapat mengundi jadi dapat temankan anak jer mengundi di sini tadi...kat luar ni nampak macam tiada orang rupa-rupanya sudah ramai yang beratur di dalam...
Buatlah pilihan sewajarnya agar masa depan anak-anak kita nanti terjamin dan selamat...

Marilah-mari pergi mengundi
Jalankan kewajipan pada negara..

p/s terpaksalah mengundi 5tahun akan dtg jika panjang umur...

3 comments:

  1. tempat mama sapa menang :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah...
    Tertunai sudah tanggungjawab kita ya Maaa..

    ReplyDelete
  3. nape mama tak boleh mengundi? takpelah tun M dah menang.
    Janji Kita

    ReplyDelete